Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Carl Meer - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Carl Meer - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek

Door: Carl van der Meer

Blijf op de hoogte en volg Carl

12 December 2017 | Nederland, Eefde

Eefde, dinsdag 12-12-2017

Vandaag was onze laatste werkdag voor vertrek as. donderdag. Nu komt het echt dichtbij. Familieleden, vrienden, collega's en kennissen zijn enthousiast, wensen ons een hele fijne reis, een mooi avontuur en drukken ons op het hart te genieten. Ik heb ze allen beloofd dat te doen en ze via dit blog op de hoogte te houden van onze belevenissen. De koffers raken ondertussen steeds voller. We houden onze vingers gekruist, hopen dat de chaos op Schiphol t.g.v. de hevige sneeuwval van de afgelopen dagen op donderdag voorbij is en we zonder problemen kunnen vertrekken. Jeannette, die samen met Hans de eerste twee weken op ons huis gaat passen, zet ons morgenmiddag in Deventer op de trein richting Schiphol waar we zullen overnachten. Donderdagochtend 14-12 09.30 uur vliegen we rechtstreeks naar Bogotá.

• 12 December 2017 - 22:51

Georgios Syntychakis:

Goede reis☀️

• 13 December 2017 - 13:26

Dieuwertje Bais:

Een hele goede reis, duim voor jullie dat alles vlotjes verloopt op Schiphol.
    Mochten jullie over Laren vliegen, dan zwaai ik even naar jullie. groetjes Dieuw

• 14 December 2017 - 11:52

Anke: