Voorbereiding - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Carl Meer - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Carl Meer - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Carl van der Meer

Blijf op de hoogte en volg Carl

10 December 2017 | Nederland, Eefde

10-12-2017
Irma en ik zitten zo langzamerhand steeds meer in de voorbereidingen van onze reis naar Colombia. We hebben er heel veel zin in. As. woensdag reizen we richting Schiphol per trein. We overnachten in hotel Ibis in de buurt en vliegen volgens plan op donderdag 14-12 om 09.30 uur rechtstreeks van Amsterdam naar Bogotá. We komen die zelfde dag omstreeks 14.30 uur aan. Raar idee dat ons huis en tuin nu onder een dik pak sneeuw ligt (mooie kerstkaart foto) en dat we enkele dagen later in een land komen met heerlijke zomerse (tropische) temperaturen. Irma heeft wat last van inpak stress en is op haar manier alvast begonnen met het verzamelen, uitzoeken en ordenen van spullen die ze mee wil nemen.
Wordt vervolgd.

  • 11 December 2017 - 12:08

    Dieuwertje Bais:

    Beste Irma en Carl,
    Ik wens jullie een hele goede reis toe en een goed verblijf in Colombia.
    Hopelijk hebben jullie geen vertraging door het weer op Schiphol.
    Mooie foto. Geniet van alles volop. Een mooie belevenis.
    Tevens wens ik jullie fijne feestdagen toe en voor het Nieuwe Jaar alle goeds.
    Een warme groet van Dieuwertje.

  • 11 December 2017 - 18:14

    Paul Devilee:

    Ik kijk uit naar je verslag, pik ik lekker wat Colombia mee!

  • 11 December 2017 - 21:58

    Anne:

    Wat leuk om al een eerste verslag vanuit Eefde te lezen!
    Ik kijk uit naar het volgende verslag :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carl

Van 14-12-2017 tot en met 12-01-2018 verblijven Irma en ik in Colombia.

Actief sinds 05 Dec. 2017
Verslag gelezen: 738
Totaal aantal bezoekers 13430

Voorgaande reizen:

14 December 2017 - 12 Januari 2018

Colombia 2017

Landen bezocht: